Kernefortællingen - din virksomheds unikke budskaber er den bedste branding

BizBuddy, Erhvervshus Hovedstaden & Iværksætterdanmark præsenterer: Kernefortællingen - din virksomheds unikke budskaber er den bedste branding 

Ønsker du at blive skarp på, hvordan du skal brande og positionere din forretning? På dette workshopforløb får du virksomme værktøjer til, at bruge din virksomheds særlige historie til at tiltrække kunder.  

Workshopforløbet er for dig, som driver en nyopstartet virksomhed, og som gerne vil blive skarpere på, hvordan du kommunikerer dine kernebudskaber klart og tydeligt til dine målgrupper. Din virksomhed må ikke være stiftet før d. 30/8/2016. 

Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.  

Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:   

Lær at skille dig ud og differentiere din forretning fra konkurrenterne, så du kan vinde kunder og markedsandele. Det er afgørende at have styr på sin forretnings styrkepositioner og særlige DNA, så derfor ønsker du at blive skarp på din virksomheds kernefortælling - som du efterfølgende kan anvende i din kommunikation, markedsføring og branding. På forløbet får du styr på:

  • Hvad er en kernefortælling? Få styr på hvordan du finder frem til din forretnings unikke historie. Du præsenteres blandt andet for SIAF-modellen og en særlig disposition af fortællingens opbygning.  
  • Hvad er din virksomheds styrkeposition og DNA? Bliv skarp på hvilke hovedbudskaber, der er væsentlige i forhold til din målgruppe. Få indsigt i arketyper, hvordan du rammer dem, og hvilken værdi din forretning skaber. 
  • Hvordan anvender du kernefortællingen som brandingafsæt? Få styr på intern og ekstern PR, kommunikation, markedsføring, visuel design og grafik.  

Det forventes at du afsætter omkring 4-5 timer til forberedelse forud for hver workshopgang. 

Din guide på vejen fra god idé til god forretning 

Mette Dahl Juelner fra BizBuddy er ekspert i at hjælpe iværksættere og virksomheder med at styrke deres kommunikationsevner, formidling og branding. Hun har særligt fokus på at identificere virksomheders grundfortælling, særpræg og DNA. Mette har en stærk kommerciel baggrund, og hun har senest arbejdet som marketingchef hos TV 2.  

 

Forløbet finder sted følgende dage:

Dato
Lokation
30-01-2023 09.00 - 12.00
Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø i lokale K3
06-02-2023 09.00 - 12.00
Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø i lokale K3
20-02-2023 09.00 - 12.00
Symbion, Fruebjergvej 3, 2100 København Ø i lokale K10

Information

Landsdel
Hovedstaden
Tilmelding lukket

Kontaktperson

Frederik Müntzberg

Frederik Müntzberg

Projektkoordinator
Erhvervshus Hovedstaden

30108087

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål vedrørende tilmelding, startskema eller andet praktisk vedr. forløbet, så kontakt os på info@ivdk.dk.